نحوه مطالعه ریاضی کنکور از دیدگاه فرناز حسن زاده رتبه 1 کنکور 1401

همانطور که میدونین درس ریاضی تو کنکور های اخیر یکی از کلیدی ترین و رتبه ساز ترین دروس کنکور به حساب میاد. از سال 1400 که ریاضی کنکور به یکباره بشدت سخت و وقت گیر شد کسب درصد بالا تو این درس تراز بشدت بالایی میتونه برای داوطلب داشته باشه و رتبه بهتری و برای کسی که درصد بالاتری زده باشه به ارمغان بیاره.ریاضی در هر سه رشته تجربی ، ریاضی و انسانی درس بشدت مهم و با ضریب بالایی هستش که هم تو نهایی و بخصوص تو کنکور ضریب بالایی رو شامل میشه بنابراین دانستن یک روش درست برای مطالعه این درس یک برگ برنده برای موفقیت در کنکور و کسب درصد و تراز بالا حساب می اد.

در این مقاله از سایت رتبه یکی ها از دیدگاه فرناز حسن زاده رتبه 1 کنکور تجربی سال 1401 به مشاوره کنکور درباره ی  بررسی مناسب ترین نحوه مطالعه ریاضی کنکور سراسری و امتحان نهایی می پردازیم .

گام اول : مطالعه کتاب و درسنامه

در مرحله اول مطالعه درس ریاضی باید در کنار درسنامه کتاب کمک اموزشیمون ، مفاهیم و مطالب کتاب درسی و بطور کامل مطالعه و سوالات و تمارین کتاب درسی رو تا حد امکان بطور کامل حل کنیم.

گام دوم : تست های آموزش

در گام دوم باید تست هارو بصورت آموزشی از کتاب کمک درسی ای که داریم بررسی کنیم و درصورت نیاز مجددا درسنامه را برای رفع اشکالات چک کنیم.

گام سوم : تست های سنجشی و زماندار

در گام سوم و پس از تکمیل تست های آموزشی به سراغ تست های زماندار و سنجشی میریم یعنی تست هارو با تعداد بیشتر و در زمان کمتر و حتی بهتر است مطابق زمان درس ریاضی کنکور حل کنیم.

بهتره قبل از ازمونی که در اون شرکت میکنیم پیش آزمونی از خودمون بگیریم و با همون تایم و تعداد ، درصد و تسلطمونو بسنجیم. دروسی مثل ریاضی ، فیزیک ، مسائل شیمی و بطور کلی دروس محاسباتی دروسی هستند که با تمرین و تکرار به تسلط خوبی میرسیم پس خوبه که سعی کنیم با تعداد تست بیشتر و تست های بهتر تسلط و درصد خودمونو افزایش بدیم.

برای مشاوره کنکور تجربی با فرناز حسن زاده عزیز از لینک زیر میتونین وارد پیج اختصاصی فرناز حسن زاده بشین و از طریق تلگرام و اینستاگرام بطور مستقیم با ایشون ارتباط بگیرین.

 
به اشتراک بگذارید

یک دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *