نحوه مطالعه فیزیک کنکور پرهام مصطفوی رتبه یک کنکور

پخش ویدیو

پرهام مصطفوی توانسته رتبه یک را در کنکور تجربی 1402 کسب کند و در هر دو کنکور دی و تیر 1402 رتبه و درصد های درخشانی را از آن خود کند.وی با بیان اینکه در هیچ گونه کلاس و دوره آموزشی شرکت نداشته و فقط با مطالعه کتاب درسی  توانسته به درصد 91 فیزیک برسد.او همچنین در امتحانات نهایی که 40 درصد کنکور را شامل میشود نمرات بالایی را کسب کرده است.ما در این مقاله مشاوره کنکور به نحوه مطالعه فیزیک کنکور پرهام مصطفوی میپردازیم،با ما همراه باشید.

فیزیک کنکور درسی است که کمتر کسی به آن توجه دارد و به همین دلیل بسیاری از کنکوری ها از مطالعه آن خودداری میکنند و یا حتی آن را از لیست درس های مورد مطالعه خود حذف می کنند ولی با رعایت این چند گام مهم می توانید درصد مدنظرتان را در کنکور و آزمون های مشابه کسب کنید.

برای پیشرفت در فیزیک از دیدگاه پرهام مصطفوی باید چیکار کنیم؟  

۱.بررسی متن و سوالات و مسائل کتاب درسی

اولین گام برای مطالعه فیزیک، مطالعه دقیق متن کتاب است و علاوه بر آن، به هیچ عنوان از مسائل و تمارین کتاب درسی غافل نشوید، چرا که ایده هایشان در کنکور های سالیان اخیر به تعدد استفاده شده است و حتما قبل از هر چیزی، کتاب درسی را مطالعه نمایید؛ چرا که بدون شک مهم ترین منبع کنکور در هر رشته ای و به خصوص رشته علوم تجربی کتاب درسی و حل و تمرین مسائل آن می باشد.

۲.مطالعه درسنامه 

دومین گام؛ برای مطالعه درس فیزیک، خواندن یک درسنامه خوب و مناسب است.درسنامه کامل، باید فیزیک را به زبان ساده تر و قابل فهم تر توضیح بدهد و به گونه ای بیان کند که بتوانید فیزیک هم مانند ریاضی مفهومی یاد بگیرید و درک کنید.

3.تست زنی زیاد و تمرین مکرر

سومین گام و مهم ترین گام در مطالعه فیزیک تست زنی زیاد و تمرین مکرر می باشد این تمرین باید همراه با حل کردن تست و خواندن دقیق راه حل باشد چونکه اغلب مسائل فیزیک راه حل های متعددی دارند که بعضی هایشان سریع تر هستند و با مطالعه دقیق آنها میتوانید به راه حل های سریع تری دست یابید.

نکته اخر یادتون نره که حتماً تسلطتون رو در درس فیزیک بالا ببرید چرا که میتواند یکی از اصلی ترین نکات برای موفقیت در کنکورتون باشد.

بنابراین:

اولین گام و مرحله در مطالعه درس فیزیک بررسی کتاب درسی، مسائل و تمارین آن است؛و مهم ترین منبع شما کتاب درسی فیزیک می باشد.

دومین گام یافتن درسنامه مناسب، جامع، کامل و قابل فهم است که بتوانید با آن ارتباط برقرار کرده و به یادگیری و تسلط شما بر مطلب کمک کند.

سومین و مهم ترین گام، تست زنی های جامع و مکرر و مطالعه دقیق و صحیح پاسخنامه می باشد و باید به صورت حرفه ای تست ها تحلیل شوند

برای مشاوره کنکور تجربی با پرهام مصفطوی عزیز از لینک زیر میتونین وارد پیج پرهام مصطفوی بشین و از طریق تلگرام و اینستاگرام بطور مستقیم با ایشون ارتباط بگیرین

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *