تورق سریع بعد از امتحان نهایی از دیدگاه نگین سرلگ رتبه 10 کنکور 1400

همانطور که می دانید تورق سریع یک روش برای مرور سریع مطالب با استفاده از ورق زدن سریع و بررسی مطالب کلی هر صفحه و مبحث است که باعث تشکیل تصویر کلی از مبحث و محتویات آن در حافظه میشود.

تو این پست از سری پست های مشاوره کنکور در مورد تورق سریع بعد از امتحان نهایی و اینکه آیا مفیده یا خیر و چطور باید این روشو انجام بدیم از دیدگاه نگین سرلک رتبه 10 کنکور تجربی سال 1400 بررسی میکنیم.
از نظر نگین سرلک تورق سریع بعد از امتحانات نهایی در بهترین حالت باعث میشه که بفهمیم مطلبی که در سوال میخواد در کدوم قسمت کتابه ولی ممکنه مفاهیم و خواسته اصلی سوالو نتونیم به یاد بیاوریم.

همانطور که اطلاع دارین بعد از امتحان نهایی تا کنکور یه فاصله محدودی داریم که تو این فاصله بهتره مباحث حفظی – مفهومی و مباحث کاملا مفهومی رو بطور کامل مرور کنیم برخی از مباحث :

مثل متن زیست شناسی که خیلی مهمه و خوبه که کل متن کتابو یه بار کامل بخونیم و شکل های کتابو  مجدد بررسی داشته باشیم چرا که تو زیست طراح توجه ویژه ای رو متن و شکل های کتاب درسی میکنه .

مبحث بعدی متن کتاب شیمیه که بخشی از سوالات شیمی از متن کتاب مطرح میشن که با بررسی متن علاوه بر موارد حفظی درواقع مباحث مفهومی هم نیز بررسی و مرور کرده ایم.
مورد بعدی فرمول های ریاضی و فیزیک و خصوصا فیزیک هستش که باید دقیق بررسی کنیم چرا که ممکنه سر یک 1/2 که در فرمول مبحث وجود داشته باشه و ما قرارش نداده باشیم و طراحم رو همین بحث تو پاسخ های تست مانور داده باشه کل امتیاز سوالو از دست بدیم .در درس فیزیک هم سوال حفظی از متن کتاب داریم که یه بررسی کلی داشته باشیم خیلی مفید میتونه باشه.

در مورد درس زمین شناسی هم از نظر نگین سرلک میتونیم تو این ایام همایش شرکت کنیم  یا متن کتاب درسیو بررسی داشته باشیم.

برای مشاوره کنکور تجربی با نگین سرلک عزیز از لینک زیر میتونین وارد پیج نگین سرلک بشین و از طریق تلگرام و اینستاگرام بطور مستقیم با ایشون ارتباط بگیرین

 
به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *