سارا-همتی-رتبه-یک-کنکور-1394

اطلاعات تماس مشاور

سارا همتی رتبه یک کنکور تجربی 1394

شهر : تبریز
سال کنکور : 1394
رشته : تجربی
سابقه فعالیت مشاوره ای : 8 سال
دانشگاه کنونی : پژوهشگر در دانشگاه Icahn School of Medicine at Mount Sinai نیویورک

سارا همتی در کنکور سال 1394 از تبریز در سخت ترین کنکوری که تا آن زمان در نظام قدیم برگزار شده بود توانست رتبه یک کشوری کنکور تجربی را از آن خود کند و در سخت ترین درس کنکور تجربی 1394 یعنی شیمی بالاترین درصد شیمی را از آن خود کند. او که متولد دی ماه سال 1376 است دوران دبیرستان را در فرزانگان تبریز به اتمام رساند.

سارا همتی در طی سال های دبیرستان برای المپیاد شیمی نیز  مطالعه میکرد که همین مورد یه عامل برای درصد بالای شیمی بود و به گفته خود او باعث شد برای مطالعه شیمی کنکور فقط حفظیات و مفاهیم و بررسی کنه و رو مسائل که تسلط زیادی به واسطه المپیاد شیمی داشت وقت زیادی نزاره همچنین میانگین تراز سارا همتی در سال کنکور 8467 بود.

پدر سارا همتی استاد دانشگاه و مادر ایشان ماما هستند.

یه جمله کلیدی که تو بیوگرافی و مصاحبه های سارا همتی مشاهده میشه اینه که طبق نظر  و عمل این رتبه برتر کنکور تجربی همیشه مسیر مهم تر از هدف بوده و ایشان سعی میکردن درباره رتبه و رشته فکر نکنند. 

طبق مصاحبه های سارا همتی رتبه 1 کنکور شیوه مطالعه او بصورت کلی به این صورت بوده که بعد تدریس درس توسط استاد مطالبو بصورت سطحی وار و حالت روخونی مطالعه میکرده و بعد از اون تستای مرتبط با اون مبحثو میزده و در مرحله اخر پس از بررسی نقاط ضعف و قوت بصورت عمیق اون مبحثو مطالعه میکردند.

درصد های سارا همتی در کنکور سراسری سال 1394 به ترتیب شامل :

ادبیات 89.4 عربی 89.4 دینی 94.7 زبان 95.5 زیست 89.4 ریاضی 91.2 فیزیک 77.8 شیمی 100 است.

سارا همتی مشاوره کنکور تجربی را از سال 1394 به بعد شروع کرده و سعی در موفقیت دانش اموزان کنکوری کردند . این رتبه برتر کنکور روش جالبی در مطالعه زیست داشتند که طبق سایت کانون ابتدا متن را مطالعه و سپس تست و در نهایت ریز بریز متن کتاب را از نقطه نظر طراح کنکور بررسی می کردند.

از نظر سارا همتی رتبه یک کشور شدن جز بوجود آمدن اعتماد بیشتر در سپردن پروژه های تحقیقاتی مزیت خاصی برای ایشون نداشته است.

پیج ایشان از سال 1398 در اینستاگرام به ایدی sarahemmati.ir شروع به فعالیت کرد که تا قبل از مهاجرت ایشان به آمریکا ادامه داشت بعد از مهاجرت ایشان به آمریکا پیج اینستاگرام ایشان به آدرس موسسه دیگری تغییر نام داده شد.

در طول این 8 سال مشاوره کنکور تجربی توسط این رتبه برتر عزیز دانش اموزان مشاوره شخصی او  رتبه های برتر مختلفی را کسب کردند که شامل سارینا زارع رتبه 3 کنکور ، عرشیا ده نمکی رتبه 28 کنکور ، تانیا ایران پور رتبه 68 کنکور ،سارا رحمتی رتبه 107 کنکور ، سهیل فرجیان رتبه 282 و پرنیان محمدی رتبه 380 کنکور ، محمد طباطبایی رتبه 1022 و … میشوند.

سارا همتی در سال 1401 از پزشکی فارغ التحصیل و بعد از اتمام پزشکی عمومی برای ادامه تحصیل و انجام تحقیقات به آمریکا مهاجرت کردند.

سارا همتی هم اکنون در آمریکا مشغول تحصیل و تحقیقات می باشند.  می توانید از لینک مقابل لینکدین  و از لینک روبرو Google Scholar  سارا همتی رو بررسی کنین.

این رتبه برتر کنکور تجربی هم اکنون در آمریکا حضور داشته هیچگونه خدمات شخصی مشاوره و تحصیلی ای ندارند .

ویدیو های سارا همتی رتبه 1 کنکور

19 دیدگاه

  1. سارا همتی تو ویدیو مصاحبش میگفت دوست داره بره آمریکا و رسید بهش . چه زمانی به آمریکا مهاجرت کردن ؟؟ ایشالا همیشه موفق باشن

  2. پیجشون بالا نمیاد هرچی میزنم تغییر کرده ادرسش؟

  3. چه اراده اییییییییی داشتن ماشالا هم‌رتبه یک بشی تو یکی از سخت ترین کنکورا و هم بری آمریکا برای ادامه تحصیل👍من امسال یازدهمم منم سال بعد میرسم به دانشگاه تهران نه فورا ولی حتما😁

    • سلام همینطوره ایشالا شما هم با تلاش میرسین به دانشگاه مورد علاقتون (:

  4. کوتاه بیا اینطور پیش بره مریخم فتح میکنن

  5. خانم سارا همتی حرف ندارن لیاقتشون حتی بیشتر از این حرفاست خوشحال شدم

    • اوف نیویورک هم‌هستن انگار هاروارد مقصد بعدی؟😂

  6. محمد احمدیم من تو تصاویر دیدم یا توهم زدم؟😂 همه شاخا تو یه قابن که

  7. واقعا باریکللا به این سختکوشی

  8. کی رزیدنت میشن ؟؟ بعد post doc خبر دارین؟

    • مگه نیستن همبن الانشم؟ فکر 1401فارغ شدن درسته؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *